Prodajalci najlažje obogatijo

Seveda se vam zdi, da se hecam. Najprej pomislite na trgovke, ki delajo v velikih trgovskih centrih za tekočim trakom, na koncu meseca pa se njihov račun poveča za minimalno plačo oz. malo več, ker morajo delati tudi sobote in nedelje ter si trgati čas, ki bi ga lahko kakovostno preživele z družino. Prvi so vam v mislih zato, ker se dnevno srečujete z njimi, vendar ne govorim o teh osebah, govorim o prodajalcih na drugih področjih, vzemimo velike prodajalce avtomobilov, kozmetike, zdravil itd.., ob tem se zavedajte da so bili tudi oni nekoč majhni prodajalci. Manipuliranje goljufanje, pritiskanje, laganje ali lažno smejanje ni prodajanje, prodajanje je komuniciranje, skrbnost, poslušnost, reševanje problemov in služenje sočloveku.

Pravo prodajanje predstavlja navdušenost nad izdelkom ali storitvijo podjetja. Če se najdete v teh lastnostih ste blizu zaposlitvi. V življenju sem dobila priložnost biti v centru dogajanja v Studio Moderna. Preko študentske napotnice sem pakirala v kuverte letake, ob tem pa sem imela ogromno časa, da poslušam prodajalce. Dva moška sta izstopala, z močnim glasom sta stranke prepričevala v nakup, meni se je na prvi pogled zdelo vse skupaj smešno. V enem trenutku sta prodajala posodo, v drugem že žar in nato posteljo itd… Gospa kaj spite? Gospa kaj kuhate? Vprašanja, ki so logična in na njih zagotovo odgovoriš pritrdilno in zgledajo butasta, na trenutke sta se mi zdela vsiljiva. Vendar, če osebe ni zanimalo sta znala na pravi način odnehati, skratka verjela sta v svojo zgodbo.

Ravno v tistem času so implementirali nov izdelek, in sicer posodo za kuhanje, ki je bila v sredini votla oz je bilo dno z luknjo (kot bi pekel v pekaču za šarkl). Osebno sem bila mnenja, da je hrana po kuhanju prepojena s plinom ob uporabi navadnega štedilnika. Fanta sta mi razložila 100 in en razlog zakaj je posoda najboljša možna rešitev, nista pa me prepričevala da moje predpostavke s plinom ne držiijo. Nato sem spoznala dekle s slabimi rezultati, na moje vprašanje o posodi, mi je odgovorila da najverjetneje imam prav, da so vsi izdelki manj kvalitetni, vendar ljudje kupujejo. KAKŠNO RAZMIŠLJANJE??? Ob tem pozabite na vaše mnenje o topshopu, ampak se osredotočite na dogodek. Sedaj pa si predstavljajte sebe namesto posode, če boste vi in ljudje okoli vas (posoda ne more vrjeti sama vase :)) verjeli v vas vam bo uspelo. 


Fakulteta ti nudi določeno izobrazbo, delo žal dobijo najboljši. Trenutek v življenju, ko spoznaš da fakulteta nima vrednosti je najtežji. Za vse kar si se boril nima vrednoti. Ne bom vas učila, da ne naredite fakultete, ker si tam zagotovo pridobite ogromno znanja in vez ob tem pa spodbujate vaše možgane k aktivnosti, kar vam pomaga pri službi. Menim, da ljudje takoj iz šole lažje dobijo delo zaradi učljivosti možganov in posledično visoke motivcije za učenje. Če imaš znanje ga je lažje nadgraditi kot graditi na novo. Saj poznate rek, težko je naučiti starega konja novih stvari :).

Sveti gral prodaje je govorništvo. Izpopolnjujte se v govorništvu. Največji voditelji so bili hkrati dobri prodajalci, saj so bili sposobni z govorom (tj. komuniciranjem) prepričati množice. Ko sem slišala nagovor predsednika Lincolna v GETTYSBURGU, mi je postalo jasno. Mož je prodajal zamisel, da se bojujemo za pravično stvar, ki je vredna vojne, Mati Terezija je prodala opomin, da moramo biti sočutni drug z drugim. Če si sebe predstavljate v vlogi mogočnega vodje, finančne neodvisnosti in iskanosti na trgu dela morate delati na tem da izboljšate sposobnosti prodaje. Gre za sposobnost, da prodaš zamisel, ki vedno spremeni življenja ljudi in zgodovino samo. Vsakdo izmed nas se je v življenju že srečal z vlogo prodajalca. Prodajalci smo vsi; ko na trgu dela prodajamo svoje znanje v zameno za plačilo, ko iščemo popolnega partnerja in tudi ko želimo svojim otrokom prodati idejo o tem, kako zdravo je jesti zelenjavo. Ne glede na to kaj prodajamo, je za uspeh potreben tako talent kot tudi trdo delo in vztrajnost. 

Poglejte si internet, bil je prodan kot zamisel, se razvil in sedaj nam kroji življenje. Si lahko predstavljaš še svet brez tega,da za informacijo pogooglaš. Naj ti povem, kako je to zgledalo v Sloveniji 15 let nazaj. V šoli smo otroci delali plakate za katere smo morali preglodati (pazi, ne guglati) ogromno knjig, da so našli informacije. Potem je bila še polemika, kdo v skupini lepše piše, da se bo upal napisati besede na velik list papirja (šeleshamer). In naslednji teden smo stali pred tablo ter govorili resnice, ki smo se jih naučili. Kmalu so se v Sloveniji pojavili prvi ponudniki interneta, ki so nudili storitev, kjer si potreboval telefonsko linijo in med brskanjem (zeloooo počasnim) tvegal,da zgrešiš določen klic. Ne glede na vse, si vsaj imel internet. Prav poseben občutek je bila knjižnica, kjer si brez slabe vesti zaradi visokih stroškov lahko brskal….Nato pa so nam začeli prodajati ideje, ki so postali izdelki in storitve in nato naše potrebe. 15 let nazaj nismo imeli potrebe po svojem mobilnem telefonu, sedaj je to nuja (Simobil je bil eden izmed majhnih trgovcev, ki se s svojimi sposobnostmi zgradil slovenski imperij telefonije). 

Dober prodajalec bo znal prodati idejo, s tem naredi tudi raziskavo trga, kjer preveri interes po ideji, nato idejo spravil v fizično obliko ter brez težav prodal. 

Kontakt

logo 272x90

Sem mama, partnerka in poslovna ženska, ki obožuje visoke pete. V prostem času rada preberem dobro knjigo, pišem in ustvarjam. Družbo nam dela mala bela kepica, nemški špic LORD.